Saturday, 31 December 2011

tHanKs To BeinG mY FrEnz...**imbas semula kngan2 lalu...

ermmm,xtau la tjuk ats tu btul k x...tp,tu la mksudnye...huhu..


diam x diam...pejam x pejam...lme gak p'shbtan tu t'jalin...dri skola smpi la skggg....i'm so happy...thank u very much..^____^


dri start kt bljr p teluk intan smpi la ni bnyk gak aku dh ssah kn korg....huhu..tp,mybe pas ni dh x kot...x brani nk jnji...hehe...
apa yg aku tulis ni...sbnrnye segan r nk ckp...aku tau tulis...tulis...dan tulis...hihi...

*thanks sgt2 kat korg coz pham keadaan aku yg suke sgt 'pitam' ni...hihi...asal jalan TI j msti pitam kan???kcian aku tgk korg....kdg2 tu kne tnggu smpi aku ok...bru la leh g jln2 blik...rse serba slh gler...td pun aku g ase cm tu gak...tp aku pat2 mnum air aku x nk kome t'tnggu2 lagi...hehe...sory sgt2 lau aku ssahkn korg erk slme p'jlnan g TI ni...hihi..

** semakin nk tnggl kn taun 2011 ni...mkin bnyk kngn yg aku nk kumpul ngn korg...n mkin aku ase nk wat slide show sal ukhwah ni..hehe...erm,lau la time skola lu ada nfon kmera,dh lme tgkp gmbr n save...tp kt cume ad kmare kodak je...haha...sweeet memoryy.....^_^

*** ermm,pling aku ingt time skola mngh ad k wat group BMBP...ntah pe hape jerk...haha..lwak la time tu...tp sronok coz kt x dpt blakon just dpt men kn watak main2 j....pun dh ckup...hehe..best la time F4 n F5...tp tuk wtak ni ckup2 j kan 6 owg....alya,siska,peri,tia,lani n jenny....spe pnye idea aku x ingt la...hehe...aku lak siap tulis pantun tuk cter tu....perrgghhh,hbat btul....haha...aku bg pntun last j la...

BMBP in my mine,
Siska n Alya penerajunya, 
Yang lain jangan di lupa,
Kerana mereka juga menjayakannya....
(di reka khas oleh areyim)
^^jgn mrah erk...


### sntiasa d ingtan....###
**yg jauh aku akn sntsa rindu korg....
**yg dkt aku xkan lupe...(ayt cm x btul je...)

REALLY2 MISS U SO MUCHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(hentam j BI aku...)...







 **maaf atas segala ksilapan yg di lakukan...:))

Saturday, 24 December 2011

C.I.N.T.A vs S.U.K.A

Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang. 
Tapi di depan orang yang kita suka, hati kita akan gembira. 

Di depan orang yang kita cinta, musim sentiasa berbunga-bunga. 
Di depan orang yang kita suka, musim itu cuma berangin sahaja. 

Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta, kita akan kaku. 
Jikalau kita melihat mata orang yang kita suka, kita akan tersenyum. 

Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk berkata-kata. 
Di depan orang yang kita suka, lidah bebas berkata apa sahaja. 
Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi malu. 
Di depan orang yang kita suka, kita akan tunjukkan imej yang sebenar. 

Kita tidak boleh merenung mata orang yang kita cinta. 
Tapi kita selalu merenung mata orang yang kita suka. 

Bila orang yang kita cinta menangis, kita akan turut menangis. 
Bila orang yang kita suka menangis, kita akan membuat dia gembira. 

Perasaan cinta bermula dari kata. 
Perasaan suka bermula dari telinga. 

                                                                                                        
“Jadi, jikalau kita berhenti menyukai seseorang yang kita suka. Umpama kita membuang telinga kita. Tapi jika kita cuba menutup mata. Cinta berbuah menjadi airmata. Setiap orang akan mengalami ini dalam hidup mereka.”
**COPY N PASTE...