Sunday, 15 April 2012

15 APRIL 2012 - KENDURI KAWIN MY COUSIN... ^_^

1st frust giler coz p sne sume dok bz...aku t'congok mcm tiang elektrik j kat c2...TAPI dpt d sejukkan dgn makan AISKRIM FREE...hehe...dri mule smpi abis knduri aku mkn aiskrim jee...yela, free kot spe x nk...hehe...PALING BEST !!!! hehe... kat sni aku ltak kn bbrp pic...hehe..

 ni la pengantinnyer... FAZA n NUAR

 with adik aku n anak mak cik aku merangkap kawan baik adik aku...hehe...*pening pale...

 jemput2 mkn muffin...sdappp...coklat plak tu peh tu ad coklat chipp...huh...sdap gler...

 aku n adk2 aku..hihi..

 anak mak cik aku merangkap kawan adik aku yg k 2...

 fuhh...gaya xleh bla....hehe

 time ni tgh berebut bunge....haha...t'pkase mgalah..

 kek coklat...SEDAPPPP....hehe....

 aku n adik aku....huhu..

 fuhh...posing gler si dayah ni..

 BUNGA ITU SAYA PUNYERRR...haha....perasan j kan aku ni???time ni kwn2 akak sdara aku ad....haha...buat x tau sudahh...hihi..
*tp segan gak la...nseb bek deme tgh mkn...

 aku n adik aku no 3...hehe...ajak tgkp kat pelamin die x mau...so, kat situ je la...

 me n my mum...hehe...

 hehe...posing sakan gak aku ni..hehe

 xjd nk wat gaya..coz rmai yg tgk...hehe..segan..


pic kat bwh ni plak time pas abis knduri n dorg sume nk blik..so, sblum blik deme ajk p mkn2 kat kdai bacha bgan datoh...hehe...kwsan tu ktorg sedara mara yg konker...hehe....mmg full...

 sepupu aku n mybe 'BF' die kot..terkejut kot die bwk ehem2...hehe..bru F5 tp yg laki tu dh kje umur x tau brp...hehe

budak2 mkn nasi grg ayam...

=> semoga bahagia FAZA n NUAR hingga k akhir hayat..amin.. ^_^

Saturday, 7 April 2012

UNTUNGNYA DIA...RUGINYA DIA...

Untungnye DIA sbb ada owg dgr masalah DIA...
Untungnye DIA sbb bl DIA bosan ada tempat utk DIA hilangkan bosan DIA tu..
Untungnye DIA sbb ada owg ingtkan DIA...nasihatkan DIA...
Untungnye DIA sbb ada owg suke kan DIA...

TAPI...

RUGInye DIA sbb x tau nak HARGAI owg tu...
RUGInye DIA sbb x tau nak FAHAM owg tu...
RUGInye DIA sbb OWG tu x PENTING dlm hidup DIA w/pun sebagai KAWAN...
RUGInye DIA sbb buang masa dgn bnyk ALASAN...

=> UNTUNGnye AKU sbb x bg hati aku kat sape2...RUGInye aku sbb x dpt CINTA ALLAH S.W.T....alhamdulillah.. ~_^

Wednesday, 4 April 2012

JAWAPAN PADA PERSOALAN...

segala persoalan mengenai hdup kt pasti akan terjawab jua akhirnya..hanya masa yg m'nentu kn smada cepat atau lambat jawapan yang akan kt trima itu...dan kt x tau bila dan bagaimana soalan itu akan terjawab...dan setelah kita terima jawapan tu, kita rasa lega sebab perkara tu kt x perlu fikirkan lagi walaupun kadang2 sukar untuk kt terima...


=> cakap senang tapi nak buat tu perlu kn mse yg kdg2 memakan mse yg lame gak...