Monday, 26 March 2012

plezz ajr saya main GITAR.... hehe... ^_^


hehe....gitar pinjam.... =) 
spe leh tlg ajr kan men gitar....hehe...




haha....perasan je kononnye leh r men....hehe...
^_^

Sunday, 18 March 2012

STORY MORY AKU.... huhu..

" sahabat bleh jd cinta...tp blum tntu cinta akan jd sahabat..." falsafah yg kdg2 ad dlm dri n kdg2 hlg...hihi...
" suke x = cinta..." 

antra falsafah yg aku gne dlm dri aku...sbb tu la aku x bnyk kwn laki dri dlu lgi...bg aku kwn kelas,kwn abg kakak,kwn 1 skola len....bnyk mksd kwn ni bg aku la..hihi..n sbb tu gak la aku slalu usha2 je x brani mati lagi nk tgur...hahaha...xpe 'suke dlm hati' hihi... 

dan... slh 1 cara utk m'gelakkan dri dari segala macam hal yg TERINDAH....hehe...


hnya falsafah ni j yg aku percaya :

JAWAPAN UNTUK SOALAN CEPU MAS

» » BILA NAK KAWIN? « «
••► Hanya Allah S.w.t tahu masa yang
terbaik untuk saya kawin .
... » » DAH BERPUNYA? « «
••► Ya , Kerana setiap orang telah
ditetapkan jodoh masing-masing .
» » DENGAN SIAPA? « «
••► Nanti Allah S.w.t akan perkenalkan
kepada saya .
» » BILA? « «
••► Bila kami dah dipertemukan .
InsyaAllah jemput la datang ke
walimatul urus saya nanti .
→ Janganlah selalu bertanya bila orang
tu nak kawen kerana semua rahsia itu
terletak di TANGAN ALLAH SWT . Sampai
masa Allah S.w.t akan
membongkarkannya . InsyaAllah :-)



=> percaya pada dri sndri... ^_^