Sunday, 15 April 2012

15 APRIL 2012 - KENDURI KAWIN MY COUSIN... ^_^

1st frust giler coz p sne sume dok bz...aku t'congok mcm tiang elektrik j kat c2...TAPI dpt d sejukkan dgn makan AISKRIM FREE...hehe...dri mule smpi abis knduri aku mkn aiskrim jee...yela, free kot spe x nk...hehe...PALING BEST !!!! hehe... kat sni aku ltak kn bbrp pic...hehe..

 ni la pengantinnyer... FAZA n NUAR

 with adik aku n anak mak cik aku merangkap kawan baik adik aku...hehe...*pening pale...

 jemput2 mkn muffin...sdappp...coklat plak tu peh tu ad coklat chipp...huh...sdap gler...

 aku n adk2 aku..hihi..

 anak mak cik aku merangkap kawan adik aku yg k 2...

 fuhh...gaya xleh bla....hehe

 time ni tgh berebut bunge....haha...t'pkase mgalah..

 kek coklat...SEDAPPPP....hehe....

 aku n adik aku....huhu..

 fuhh...posing gler si dayah ni..

 BUNGA ITU SAYA PUNYERRR...haha....perasan j kan aku ni???time ni kwn2 akak sdara aku ad....haha...buat x tau sudahh...hihi..
*tp segan gak la...nseb bek deme tgh mkn...

 aku n adik aku no 3...hehe...ajak tgkp kat pelamin die x mau...so, kat situ je la...

 me n my mum...hehe...

 hehe...posing sakan gak aku ni..hehe

 xjd nk wat gaya..coz rmai yg tgk...hehe..segan..


pic kat bwh ni plak time pas abis knduri n dorg sume nk blik..so, sblum blik deme ajk p mkn2 kat kdai bacha bgan datoh...hehe...kwsan tu ktorg sedara mara yg konker...hehe....mmg full...

 sepupu aku n mybe 'BF' die kot..terkejut kot die bwk ehem2...hehe..bru F5 tp yg laki tu dh kje umur x tau brp...hehe

budak2 mkn nasi grg ayam...

=> semoga bahagia FAZA n NUAR hingga k akhir hayat..amin.. ^_^

No comments:

Post a Comment