Monday 25 June 2012

KALI KEDUA..

Pada 21 n 22 mei 2012, final exam dh bermula...so, aku pun prepare la apa yg ptut utk capai mtlmt aku..hehe...n akhirnye keputusan yg aku trima make me happy...hehe...syukur alhamdulillah berkat doa mereka semua, pertolongan dri mereka semua n berkat usaha yg aku wat selama ni... akhirnye, dewan tempat aku bljr tu sudi untuk menerima aku tuk kali ke-2...huhu...

|> THANKS TO ALL MEMBERS, LECT n MY PARENTS... huhu..
|> lau ada rezeki lebih, i/allah wat kenduri doa selamat...bergantung pd my parents...hehe..

Pada 25 jun 2012, kelas telah pun bermula di mana pada peringkat ini, i need lebih persediaan dri segi mental n fizikal bcoz diploma ni lebih bnyk pd teori mori...hehe...n projek akhir...projek apa aku nk wat pun x tau larr.....think n think...hehe...so, xtvt luar prlu kurgkn sdikit demi sedikit n berubah ke arah yg lebih baik....hehe...i/allah aku dh ready tuk gune kan apa yg aku ada ni tuk mse dpan aku...huhu...strunggle abis-abisan....hehe..ha, lagi 1 tempat prktkal boleh r strt cri dlm bln 8...nk prktkal kat mne pun x tau r....tmpt msih mncri..hehe..

=>  usaha tangga kejayaan...go..go...chaiyok !!!!!!!!! wahhhh...haha..

No comments:

Post a Comment