Saturday 21 December 2013

- Tamatnya Pengajian DKM -SK -

Assalammualaikum...morning !!

  Tanggal 20 Disember 2013 (Jumaat) hari yg b'makna tuk aq coz akhirnya aq tamat jgak pengajian Diploma Pembantu Eksekutif Sistem Komputer (DKM-L4)..alhamdulillah...dan tuk kali ke3 nya aq dpt Anugerah Pelajar Terampil Cemerlang...bersyukur sangat2..hadiah tuk mak n ayah aku yg ada kat kampung..buat msa ni hnya tu je yg aq bleh bg kat dorg..


 Ucapan terima kasih kpd semua kengkawan aku dri Level 2-4 (Sijil & Diploma) yg sntsa d'sisi bg kata2 semangat, sokongan & dorongan...kpd lecturer yg bnyk tolong dari aq mula study hingga tamatnya pengajian aq..dan kpd semua yg terlibat terutamanya pd pengajar luar yg sudi mengajar kami satu group...tanpa mereka, aku x kan smpi hingga ke tahap ini..syukur  alhamdulillah...

Bukan senang nk senang dan bukan susah nak susah..yang penting usaha...masalah yg dtg kt kne hadapi..nk berjaya mcm2 ujian dan masalah kt terima..memang aku down giler2 msa tu..tp mereka hadir bg pertolongan & kata2 semangat..drp x yakin, aku yakin kan diri..drp jatuh, aku cuba utk bangun semula..terima kasih pd yg selalu ada d'sisi aq ktka aq happy o sedih..pada kgkwan yg berjaya tahniah dan kpd yg x berjaya i/allah ada himkahnya yg kt sndri pun x tau..smoga korg semua berjaya dlm hidup..lpas ni x tau lgi bl boleh jmpe..masing2 dh buat hal sndri..aku x kn lpe kn korg i/allah..semoga kt still contact lgi wlaupun t dh b'jauhan..terima kasih ats kenangan yg sudi korg ciptakan bersama aku..maaf atas sgla kekurangan yg ada pd dri aku..maaf ats gurauan mental n fizikal yg aku bg kat korg..love u allzz !!!!!!!!!!




* member kelas SK 08A
- maaf pd sape yg xde..





No comments:

Post a Comment