Wednesday 30 May 2012

SIMPLE BUT....

Hidup ni mudah...indah... tp knp kdg2 kita anggap hdup ni susah ?? sesusah mne pun hdup kita psti ad bhagia menanti....cewaaaaahhhhhhhhh .....hihihi....


baru lah di namakan hidup di mna setiap kehidupan yang kita jalani ada pro n kontra nye...kalau hidup sume positif  je mesti x best coz kt x kn rse persaan sdeh..simpati..n kt x kan tahu erti kasih sayang yg sebenarnye..(mcm yuna plak..) 


ADA APA DENGAN KEHIDUPAN ?? 

Dalam kehidupan ni la kt bljr mcm2 perkra, bnde, perasaan n mcm2 g la...dan kehidupan jugalah yang mematangkan kita dari kesilapan mahupun kealpaan kita sendri...kat sni mcm2 kita dh belajar tapi knp kita x cube untuk lakukan perubahan?? ermm, perubahan... if kt berubah dari negatif ke positif msti rmai yg terkejut, pdhal bende tu baik... and kalau kt berubah dri positif ke negatif ad yg menyokong n ad yang melarang...mcm2 r perspektif orang terhadap kita dan smpi satu tahap tu kt rse stres dan keliru dengan diri kta ni... think about it... diri kita ni hanya kita je yang tahu mcm mne yg dekat sekeliling kita just watak2 sampingan je... antra baik dgn negatif..


  | Hidup kita x seindah khayalan yang cuba kita lakarkan.... Hidup kita x seindah bak cerita2 dogeng yang tersiar... Hidup kita umpama mentari yang tetap akan bersinar walaupun malam sebagai ganti... Anugerah kehidupan yang indah terlakar di kanvas hati mencari makna yang tersimpan...


remember...hidup kita ni, kita yang tentukan nak jadi apa bukan owg len...owg len tu just bg kt semangat untuk kt trus melangkah ke hdpan agar kt x rse putus asa dgn apa yang terjadi... matlamat, prinsip, moto, slogan, visi n misi hdup kt x sme...mcm mne kt nk capai kalau kt pun rse 50 / 50 ??so, tanya pndapat owg len..if dh tau, gunekan la masa, peluang yang ada untuk capai apa yang ko nak...n bg yg x de telinga, ada mata tengok... better bukak hati dan pandang kehadapan... ingt ye, hidup kita ni masih panjang...selagi kita hidup, kita kne usaha n berubah sedkit demi sdikit... do the best !!!!!! 

=> mcm lari tajuk je...haha...  =='
=> aku suke lari tajuk...sbb tu r karangan aku dpt B je..haha..

No comments:

Post a Comment