Friday, 3 August 2012

2 choice..

Dalam hidup kita ni kadang2 kita x tau apa yang kita nak...padahal bende tu dh ad depan mata...cuma kita takut dan keliru dengan apa yang dah jadi dalam hidup kita..kadang2 pengalaman masa lampau mengajar kita utk x terima apa yang ada kat depan mata kita sebab kita takut nak terima apa yang akan jadi...

i admit it....kadang2 rasa macam x yakin je dengan apa yang kita buat...susah kita nak dapat kan keyakinan yang dulu bila pengalaman yg kita x nak tu ada dalam hidup kita....'we r not perfect but we must try to be perfect'....huhu...it's right??hehe...tnya diri sndri laa....haha...

Susah nak bina keyakinan tu balik bila dah musnah....hehe...KELIRU ?? sntsa ada dlm mindset kita ni...biasa  nak buat keputusan...takut nak hadapi yg negatif...i admit it...hehe...

No comments:

Post a Comment