Tuesday 1 January 2013

~ GooD Bye 2012..Welcome 2013 ~

Assalammualaikum....

Akhirnya... 2012 meninggalkan kita dgn semua kenangan2 yg terindah..meninggalkan peristiwa2 yg x mgkin kt lupakan..banyak perkara yg indah, sedih, gembira yg berlaku dalam hidup kita pada tahun tersebut n bnyk juga pengalaman n pengajaran kehidupan yg kita perolehi...sekaligus..dapat mematangkan diri kita n mengajar kita erti kehidupan yg sebenar w/pun perkra tu mgkin mudah utk kt trime..* apa yg aku mengarut ni?? haha...poning kpala den... @_@

Bagi aku, tahun 2012 banyak mengajar aku tntg p'shbatan, persahabatan / cinta monyet, cinta illahi, life sbg org 'perantauan' yg serba serbi x tau tntg apa itu Perpisahan 'sementara' dgn family..yg paling penting aku dh boleh berdikari sedikit demi sedikit...hihi..dh boleh masak (wpun yg ringkas2 je..at least, aku bljr...hehe) n mengemas...dh x malas mcm dlu lgi...haha...

2012 jugak bnyk story n kenangan2 yg aku x kan lupe about my new frenz dekat kolej, tmpt kerja ?? n everywhere laaa...sume kengkawan aku..hehe.. ^__^ sekian utk cter 2012.

Harapan/Azam/Impian aku untuk 2013 plak...smoga pelajaran aku semakin maju seperti taun2 sebelumnya..i/allah klu dpt kje kerajaan aku x kan tolak KALAU mse twaran tu sesuai dgn masa aku jugak..hehe..4 the future !! hahah...n i hope 2013 ni aku lebih tabah+sabar+jauh drp sifat amarah+penyayang+lebih b'tggjwab+x mudah ptus asa = KEHIDUPAN...hehe..i/allah..n x mudah menitiskan air mata bila kena marah dgn org..thats my weakness...huhu..bak kata Nirwana band cukup2 sudah n bak kata BCL yg berlalu biarkan berlalu..hehe..

=> Happy New Year 2013 !!!
=> 4 otherzz enjoy yourself n don't 4get who u re.... ^_~ peace yoo !!! 





No comments:

Post a Comment