Monday, 29 July 2013

- KaWaN -

Assalammualaikum... ^_^

Next entri...

Kata orang kawan biar beribu, berkasih biar 1...ceewwaahh !!! ^_^ haha..
Berkawan dengan seseorang bukan beerti hidup kita ni terNOKTAH di situ jer..berkawanlah dengan sesape pun yg kamu sukai...jangan sekali2 membenci..sebab dalam istilah kawan tak ada perasaan benci = negatif..

And, kalau nak berkawan pun x perlulah nak letakkan syarat bagai..seolah2 orang tu macam x layak je nak kawan dengan kamu..ingat yer, semua orang not perfect..so, fikir dulu sebelum buat apa2 kontorversi versi diva..

Berkawan juga..janganlah bila dah jumpe kawan yang baru, lupakan kawan yg dah lama kenal ni..semua orang terasa tau...pentingkan yg lama dlu baru yg baru...hehe..but, semua orang ada prinsip masing2..so, suke hati nk pilih yg mana...* saling mengingatkan..

Dalam konsep berkawan ni memang la rumit sikit..ada jer yang tak kena...macam2 problem kita boleh dengar...tp, kita ni ada akal boleh fikir jalan penyelesaiannya..x perlu nak lancarkan perang dunia k3 pulak...gaduh2 manja dah laa..and lagi 1..biar susah senang bersama walaupun kamu tu hanya sebagai kawan..sekurang2nya, kita dah belajar apa itu MENGHARGAI dalam hidup..

Pandangan aku n orang memang lain sangat2..tapi, x semua orang akan terima pandangan kita yg mungkin serba-serbinya banyak kekurangan yg x dpt d'elakkan...hihi..

=> Sory if ad terkasar bahasa, tercela sana-sini...
=> Terapkan nilai2 murni dalam diri...
=> Pesanan ini khas utk aku yg suka sangat keliru... ~_^

No comments:

Post a Comment