Sunday, 1 January 2012

FRIENDSHIP....

Persahabatan itu indah sgt2 lbih2 lgi time skola...mybe kt xdpt nk hdupkan lagi suasana yg cm tu tp...kt dpt lebih dri tu...KENANGAN....sntsa ad dlm hti n ingtan kt...kcuali lau kt hlg ingtn mybe x ingt...hehe..


x semestinya permulaan persahabatan yang baru tu x best...tp...hdup kt sntsa kne ad yg lame..bru la ad yg baru...so,x kira la p'shbtan yg lme atau bru skli pun ianya ttap sme slgi ukhwah yg d bina tu x putus...
kt kne bjak cipta kenangan tu sndri sbb ianya slh satu dri hdup kt jgak..tp,klau hnya 1 phak j yg cipta yg sblah lgi x...so,hrapn nk cipta tu t'bengkalai  la...mcm rumah x siap...hehe..'harapan hnya tggl hrapan..'... :(


apa pun,kt kne cuba cpta dan cri kngan tu sbb kt x tau hdup kt ni mcm mne...mybe akn b'jmpe blik..mybe x..


"hidupkan suasana tu....cpta lah sbrpa bnyk pun kngan...biarkn hdup kt indah dgn kngan yg ad yg kdg2 tu wat kt snyum sorg2....hehe...n serikan lagi persahabtan korg dgn persefahaman..."

==> tiada khdupan tnpa kngn...~~ 
p/s: izinkan aku utk cpta kngan tu...

No comments:

Post a Comment