Sunday, 8 January 2012

NaSiHaT uTk DiRi SaYa...

hidup kt xde spe yg tau p'akhirannye...elemen utama dlm hdup USAHA...slgi kt mmpu berusaha...slgi tu la kt mmpu untuk cpai ap yg kt nk...

sory to say la...owg yg hdup ats kjyaan owg lain ni sepnjg hdup die,die xkn knal erti khdupan yg sbnar..sbb die tau nk hdup tp x reti2 nk usaha...bl usha pun sekerat jln je pn x guna gak...cepat sgt putus asa...mcm mne la nk hdpi hdup ni kalau ada attitude yg mcm tu???

**capek deh....

1 comment:

  1. BetOi tu Kak Wina... Kat dunia ni kalau semua nya Asyik nak putus asa Hampeh! "Batu yang bergOlek tidak akan berlumut" gitu lah ibarat nya... kalau Dunia Cepat putus asa, Apa lagi nak berjaya di akhirat.... =>

    ReplyDelete