Saturday 22 September 2012

< bErMuLa SeGaLaNyA... >

  Bermula segalanya..... apa yg bermula ?? hehe...

   Di sinilah bermulanya kehidupan sebagai pelajar, anak, kawan, family n sebagai hamba Allah di muka bumi berbentuk sfera ini... -_- hehe...

   Di sini jugalah aku belajar erti rindu, berdikari, sifat sayang, cinta, menghargai...segala suka duka semuanya di sini...perasaan bila berjauhan dengan keluarga...masa yg kadang2 terhad n kadang2 terbuang mcm tu je... sume perasaan ada dan kerana perasaan itu, kdg2 bg aku semangat n kdg2 buat aku down gler2...

   Berada di sini jugalah, aku dpt merasai kegembiraan yg dulu telah hilang di rampas oleh masa yg sentiasa ada...dan kesedihan yg kdg2 kala tidak berpenghujung.... bohong la klu x rindu dgn masa lalu kt... kita selalu berfikir yg suatu masa nnti kt dpt kembali semula ke masa lalu kt...tp, kt bukan doraemon yg mampu utk kmbali di masa silam..alat tu x wujud pun..kita boleh kembali pada masa lalu dgn meneruskan kehidupan kt yg skrg ni...

=> aku selalu buat entri lari tajuk...haha...

No comments:

Post a Comment