Friday, 14 September 2012

pRoMoT2..

- Salah Di Mata Kalau X Nampak, Salah Tafsiran kalau X Di Nilai -

Untuk entry ni, tajuk tu lau prnh dgr ada dalam cter Trilogi Cinta..cter ni di adaptasi dari novel karya Sharifah Abu Salem...karya dia mang best2...yang terbaru novel Yang Indah Hanya Mimpi... eehh, cop2...aku ni promot novel k o nk wat story mory...haha...kompiusing... -_-

- Lorong Cahaya -

 Yang ni apa lak? yang ni tajuk drama tv3 kul 10 mlm hari sbtu (Cerekarama)..sbb apa aku tulis coz, ad Shah Iskandar berlakon...hahaha...that's the point k...hehe...n x semestinya sal die j...sal jln cter die yg mybe best kot.. aku baca pn kat internet je..hihi..

-Cinta Dalam Hati -

Ha, terkezuttt aku bl ad cter ni kat tv1 setiap sabtu n ahd kul 7 mlm..mang WAJIB tgk r coz ad hero k-2 aku Remy Ishak...hahaha...i/allah...* aku dpt tau pun coz time tgk cter Trilogi Cinta 2 tu ada iklan drama ni...so, mood dlm kegembiraan laa...hehehe...


Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa di cintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dengan hidupmu, dengan hidupmu

Telah lama kupendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah 
Bahagia untukku, bahagia untukku


Ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
Meski ku tunggu hingga ujung waktuku
Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja



 => Sememangnya, sikap aku yang jiwang x berkarat ni mang dh ad dri dlu...so, x b'mkna aku xde hati n perasaan dlm hdup ni erk...hehe....sory skit... straight 2 the point k...aku sebenarnya pandai nasihat orang psal hati n perasaan ni tp pada mse yg sme aku X boleh nasihatkan hati n perasaan aku ni..huhuhuhu..
=> Apakah bulan Ogos n September bulan CINTA, LOVE or De AMOUR ???


No comments:

Post a Comment