Friday 3 May 2013

- Until one day, i will stop.. -

Entri ke 3 ... hehe... TERbanyak pulak... * story about me... ^_^

     Kadang2 perkara yg aku buat o keputusan yg aku ambik atas sebab KESUKAAN aku..xkan didesak..dpaksa.. oleh sesape pun..semuanya kemahuan aku sendiri..

  Sebab, dengan cara tu boleh bg aku happy bersama mereka dan menggunakan masa yg ada utk membuat kebaikan, membantu yg mne perlu slagi aku d perlukan ketika dan saat ini sebab aku suka mencipta kenangan utk aku ingt pd mse akan dtg tatkala aku bosan o rindu dekat mereka nanti..ahakszz...haha...
mungkin kdgkala kelihatan begitu 'senget' nmun, i do what i ike..haha... n sometimes, aku x mampu nk menolak sebab bila aku menolak, akn ad rasa serba salah..dh bnyk kli aku cuba menolak tp kdg2 aku x mampu..the end, go on kan je..hihi..but, bila aku yakin dengan penolakan tu, aku akan tolak sehabis mungkin.. ~_^

  => Semoga diberikan kekuatan, ketabahan dan kesabaran dalam setiap apa yg aku lakukan..sebb x nafikan kadang2 aku sendiri kalah dalam permainan kehidupan d mana ingin menguji sejauh mana keimanan dan ketakwaan aku pdNYA..

=> Bila aku rasa aku x mampu utk truskan, until one day, i will stop..
=> Oh, My English !! hehe..



No comments:

Post a Comment