Saturday, 6 October 2012

- EnJoY WiTh FrEnZz -

Untuk entri ni aku nak cerita apa yang berlaku pada hari ini 6 oktober 2012... hehe...best sgt2....thank to all my frenz coz make me happy.... i will remember our memories... huhu ..~_^

 Cerita untuk hari ni...aku n member kelas p holiday + enjoy kat teluk batik....best giler !! aku rse giler pun x mcm ni...haha...ktorg otw dlm kul 9.30 kot...lebih kurang tu r...smpi dlm kul 11 lebih... guna 2 buah kereta jer... 

1st xtvt ktorg ialah MAKAN... haha...lapar kot..bab makan ni, ktorg x beli..bwk dri umh...yg msak nye sah2 r bukan aku...haha... chefnye my fenz r Nad.. hihi..terbaek !!

2nd xtvt ktorg apa lgi terjun r...hehe..dgn cuaca yg panas men duk redah j x ingt dunia...hehe... 

n the last xtvt BANANA BOAT... paling BEST + MENAKUTKAN + MENCEMASKAN + MENDEBARKAN... haha....BEST sbb dpt rse pengalaman baru...MENAKUTKAN + MENCEMASKAN + MENDEBARKAN bila jatuh kat tgh2 pntai tu...huh.. giler r... hehe..

abis je sume xtvt tu, ktorg pun siap2 nk balik tp sebelum tu p RONDA2 dlu kat pekan lumut apa g pekena ABC n Lai Chi Kang r...hehe.. org kata ' sambil menyelam, minum air... ' hehe..

Sampai j kat umah lepak2 jap, rehat2 jap...peh tu, dorg pun terus balik k rumah masing2...hehe...

Kenangan n pengalaman yang best n xdpt di lupakan...hehe.. i/allah... -_- rase nk p lagi je.. hihi.. ~_^

=> Tinggal kenangan -_-

No comments:

Post a Comment