Wednesday, 17 October 2012

- MeNuNGgU .. WaiTiNg -

  Untuk entri kali ni, tajuknye menunggu...bukan lagu o drama...haha..
 
   Kita kena ingt dalam hidup ni bnyk lagi yg kt boleh buat selain menunggu... x selamanye org akan tunggu kita...klu owg asyik duk tunggu kita je...apa pun kita x boleh nak buat...tp tu la, nk wat mcm mne....hidup kita kne tunggu, menunggu..dan x selamanya juga, org akan berada di sisi kita sbb suatu hari nnti dia akn pergi jua..sbb tu la ada perkataan menghargai... 'hargai owg yg ad d sekeliling kita, drp suatu hari nnti kita menyesal sbb x pernah nk tgk o nk pndg muke owg tu ...'

 Walaupun dgn menunggu tu kdg2 wat kt sakit hati, tp xde spe pun yg mmpu mengubah hati o otak kt drp buat bnde sebaliknye...sbb bl lpas kjadian tu, penyesalan akan dtg dlm diri kita n hanya owg yg xde perasaan je xkn rse bersalah dgn apa yg dia buat... menunggu utk perkara kebaikan xpe...jgn menunggu utk kejahatan yg boleh memusnahkan diri kita..

Hidup kita Wajib menunggu sbb..kita akn tggu hari yg esok, kita akn tunggu apa yg akn berlaku dlm hdup kita dan kita hanya menunggu ajl menjemput kita..dan bnyk lagi perkara yg kita perlu tunggu..menunggu seseorang mmbuka pntu hatinya utk kita pun lagi susah sbenarnya sbb kita x tau apa yg ada dlm hati dia..

 Apa yg tercoret pd kanvas ni bkn utk owg lain tp utk aku, saya, i jugak..
aku, saya, i sebenarnya pun bkn sesempurna mna utk mengubah apa yg dh jadi...tp aku, saya, i percaya ada sesuatu yg telah tertulis untuk hidup aku, saya, i ni... -_-

=> akn cuba berubah utk menjadi lebih ikhlas dlm apa jua yg berlaku .. doakn aku, saya, i.. -_-

No comments:

Post a Comment