Saturday, 16 March 2013

- Choice...-Pilihan -

Assalammualaikum... Selamat membaca u'ollz... ^_^

 Dalam hidup kita memang banyak pilihan yang kita kne hadapi..dalam bnyk2 pilihan, hanya 1 sahaja yg kt kne pilih dan kne berdepan bila dtgnya mslh, ujian ataupun dugaan dlm pilihan yg kita buat tu...dan dalam setiap pilihan adanya pro n kontra..dalam setiap pilihan tu jugak kt kne fikir sume bnde yg ad kat sekeliling kt...
   Dan bila kt dh buat pilihan, kt kne buat KEPUTUSAN...betul atau tak apa yang kita buat tu..dan dalam setiap keputusan tu, akan merubah apa yg ada di sekeliling kita...x semuanya keputusan kt akan d terima oleh orang dan berkemungkinan jugak keputusan tu akan d trime orang tp disebaliknya..hnya berpura semata2... * Suke hati aku j kan buat tafsiran sndri... sory.. 
   Bila kt kne memilih bnde yg d luar jngkaan kt, memang susah untuk buat 1 keputusan utk semua phak..kdg2 tu, kt fikir keputusan tu baik utk kt..tp x pada mereka..dan adklanya juga kptusan tu x baik utk kt tp baik pada mereka..kan?? kt x boleh nak puaskn hati sume orang..setiap apa yang kita buat akan dnilai oleh mereka..n bl dh nilai, setiap penilaian tu kdg2 akan mempengaruhi fikiran kita sekaligus kt akan rsa ragu2 dgn kputsan kt tu...dan JALAN TERBAEK..pilih keputusan yg x kn serabut kan kepala kt ni..n xbg kt tension...as simple like that...~_^

=> ALLAH takkan menciptakan mangga tanpa kuncinya dan ALLAH takkan menjadikan masalah tanpa jalan penyelesaiannya...
=> sory 4 all the mistakes...

No comments:

Post a Comment