Sunday 3 March 2013

- Pejam Celik..Pejam Celik -

Assalammualaikum n slmat petang... ^_^

- Pejam celik, pejam celik hampir 3 tahun aku duk kat ipoh ni..* lme gak erk...
- Pejam celik, pejam celik umur aku makin meningkat dari umur 18 tahun smpilh sekarang 21 tahun.. * mcm x percaya..
-Pejam celik, pejam celik x sangka ramai gak la kwn aku kat area ipoh ni.. *walaupun bleh d kira dgn jari..
- Pejam celik, pejam celik dh 3 tahun aku naik bas utk balik kampung..
- Pejam celik, pejam celik 3 tahun gak la ada kenangan dgn dak2 kolej.. *OMG !!
- Pejam celik, pejam celik tinggal lagi 8 bulan utk aku stay kat ipoh n then, go back to my hometown...hehe..
- Pejam celik, pejam celik sampai sekarang aku x fikir lagi about final projek.. macam mna ni...aku rse mcm dh tau2 je jwpn je apa pada persoalan aku tu..huhu..
- Pejam celik, pejam celik aku dah boleh terima keadaan berjauhan dgn family... -_-

=> kadang kadang org yang kita fikir tidak mengambil tahu tentang kita lebih banyak mengerti apa yang kita rasa , beza nya mereka memilih untuk memerhati dan percaya kita pasti boleh keluar dari masalah itu .. -from some1 -

No comments:

Post a Comment