Saturday, 2 March 2013

- Sahabat -

Assalammualaikum n Good Morning...

Today, aku kan story about sahabat.. ^_^

     Sahabat memang susah nk ad kat sisi kita stiap masa...semkin lama, kita smkin dewasa...dan semkin lma kita smkin jauh dan akn semakin dkat d'dlm doa...walaupn teman kita bukannye d sisi kt lgi, tp bila kita pcya dgn dirinya, tidak mustahil sesuatu perkara yg indah akan berlaku dlm hdup kt n mgkin sdkit sbnyk akn mengubah khdupan kt...

    Dalam suatu perhubungan, kt kne fikir positif tntg diri seseorang tu..sbb bl kt fikir negatif, mungkin kt akan menganggap dirinya ad klmahan..kalau boleh, jgn lah kt rosakkn perhubungan tu dengan fikir negatif..samada positif atau negatif, masing2 ad kelemahan..lebih baik fikir positif sbb ia mendatangkn kebaikan drp negatif yg kdg2 boleh menimbulkn pergaduhan..terpulang pd dri masing2..klu boleh biar sama adil..antra + n -...

   Mungkin tanggapan semua orang berbeza..tp x slh klu perbezaan tu kt jdkn sdkit persamaan..kita bleh ubah pendirian kt tp x bleh ubah pndrian orang...mungkin apa yg aku story ni pada pendapat korg salah...tp fikir la..

=> Ni blog aku, so sume story pasal aku xde kne mengena ngn spe2 pun...hehe..


2 comments:

  1. ye betoi tu..search n take a look on a postivie side..InsyaAllah..semau perkara akan dilihat sempurna walau ade banyak kekurangannya disitu..

    ReplyDelete