Monday 4 March 2013

- Mampu Ku Miliki -

Assalammualaikum n selamat malam..hehe..

   Alhamdulillah...dengan izin dariNYA aku miliki apa yg aku ingin kan..terima kasih atas segala rezeki yang telah engkau berikan..n semoga jalan yg aku pilih ni adlah jalan yg terbaek utk aku trus berusaha utk berubah mencari cinta Illahi..kuatkan semangat ku utk meneruskan kehidupan ini dan berikan lah aku kesabaran untuk menempuhi ujian mu ini Ya Allah..Berikanlah aku petunjukmu untuk terus berada dlm keredhaanMu...

   Meskipun terlambat untuk aku memilikinya, tpi aku yakin dgnnya hatiku akan lebih tenang dan dgnnya juga aku yakin kehidupan ku ini sedikit demi sedikit akan berubah..i/allah...Ya Allah, izinkanlah aku untuk lebih mencintaimu dan mendekatimu...tetapkanlah niat ku ini sbelum engkau mengambil nyawaku..tetapkanlah hatiku dengan keimanan dan kuatkanlah diriku untuk menempuhi ujian yang engkau berikan.

 Ya Allah kau jauhkanlah aku dari sifat amarah yg dtgnya dri bisikan syaitan..jauhkanlah aku dari kemungkaran yg hnya akan merosakkan diriku ini tetapi Ya Allah, dekatkanlah aku dengan kebaikan dan kau dekatkanlah juga aku dgn orang2 yg beriman dan bertakwa hnya padamu..AMIN..

=> Luka itu perlu untuk muhasabah diri menjadi lebih baik dan mendapat pengajaran melaluinya..
=> Hadirku disini keranaNYA....

No comments:

Post a Comment